Blogger Templates

Ahad, 21 Ogos 2011

Luka duka derita......

Assalamualaikum...tak mahu berceloteh panjang sebab mood masih dalam pertimbangan..hahaha..senang cakap takde mood..apa pn nie luahan rasa..apa yang dirasa..benda nie pun bukan wat sendiri..ciplak je..bila baca terasa berkenan dan ada kaitan so..jom baca...


Hampir Setahun telah berlalu
Sewaktu kau meninggalkanku
Hatiku pedih tersusuk sembilu

Pemergianmu tanpa relaku
Setiap saat ku mengenangkanmu
Dimanakah janji-janjimu dulu

Apakan daya sudah suratan
Nasibku ini menghadapi
Gelombang cinta yang menghampakan
Tiada lagi cahaya yang menyinari hidupku
Mungkinkah aku yang bersalah
Ataupun kau yang berpura

Cinta apakah ertinya cinta
Jika hanya kau berdusta
Tipu dayamu yang mengoda
Cinta apakah ertinya cinta
Hidup merana hati terluka derita

wassalam...

Jajarkan ke Kiri

Jumaat, 5 Ogos 2011

Kecerian Kembali

Assalamualaikum semua....
kini ain kembali dengan kecerian dalam hidup kerana di isi dengan pekara yang menceriakan..

lama tak tunjuk muka comey..ada yang rindu tak???

Daurah dan Najmun teman bermain...heeee

comey sesangat....

sweet...teringat kucing kesayangan...yang suka duduk macam nie....

comey kan bila dia berdiri macam nie??

manja sangat dengan abang afy..jelousnyer...

argh,nak terbalik dah...hehehe..

okey, semalam ain dah dapat keputusan sal ct scan tu...alhamdulilah every thing is okey..dan dokter pun tak dapat kesan apa sakit ain...huhuhu..lega mula-mula dengar tapi urgh..tak sangka..dulu makan ubat bila perlu sekarang nie tiap hari makan ubat..sehari 3 biji..dalam masa 2 bulan..wargh tak sanggup...tapi nak baik punya pasal kena la ikot gak...herm...tengok benyak ubat yang dokter bagi dekat ain..huhu cakap takde apa tapi..huhu..tak mo la macam nie....

sekotak..hehe nie yg baru yang sebelum nie ada lagi...


empat jenis dapat semalam...

wajah-wajah yang aku rasa pudar..huhu..mana senyum nie??

akhir kalam, walau duka ada saje yang menghiburkan hati ini..bersyukur pada ilahi...
"telah datang kepada kalian bulan ramadhan,bulan yang penuh keberkatan. Allah telah mewajibkan kalian untuk berpuasa. Pada bulan itu Allah membuka pintu-pintu syurga dan menutup pintu-pintu neraka"(hadis riwayat ahmad)

selamat berpusa buat semua........

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers