Blogger Templates

Khamis, 1 Ogos 2013

Jawapan yang Dinanti

Assalamualaikum....

bersua kembali diruangan Cinta Nur Firdausy...ternanti nanti masa yang sesuai untuk mencoretkan jawapan kepada entri yang lepas...persiapan demi persiapan akhirnya.....

Tunang Orang

Sebenarnya dah lama  merancang untuk melansungkan majlis pertunangan tapi tah la apa yang merasuk diri untuk merahsiakan dahulu segala persiapan pun Cik Ain tak tahu la... banyak pekara yang perlu di selesaikan terlebih dahulu kot...

tanggal 12 mei 2013 / 12.05.2013 adalah tarikh yang sangat unik bagi Cik Ain..bukan pilihan sendiri taw tarikh tu..pilihan birthday girl.. Cik Effa..tapi bila pikir balik tarikh tu cantik sangat..hehe pikir sendiri kenapa Cik Ain cakap  macam tu..hehehe..

persiapan dah lama Cik Ain buat..ada kot dalam sebulan..yang utama Cik Ain ikuti kursus kawen...hahaha..lepas tu baru pikir nak betunang..Alhamdullilah direstui keluarga kerana percintaan kami tak lama..ada la dalam 8 bulan macam tu.. ain tak yakin gak pada mula tu sebab terlalu awal..tapi melihat kesungguhan En. tunang yang betul betul serius dengan Cik Ain akhirnya keluarga kami bertemu untuk berbincang..maka tetap lah hari untuk majlis pertunangan...

Kalau nak ikot cerita setahun tak selesai..dengan itu Cik Ain kongsi bersama suasana pada majlis yang simple tapi meriah..Alhamdullah...

selesai acara sarung cincin..

sempat bergambar bersama bakal ibu mertua selepas sesi sarung cincin..



bersama En. Tunang

sempat lagi buat mesyuarat ringkas..hehehe

sedikit sebanyak gambar yang dapat Cik Ain kongsikan bersama.. rombongan pihak lelaki ada kot dalam 11 buah kereta. memang penuh halaman la..hehe.. rombongan sampai pun orang tengah ramai jadi nampak begitu meriah sekali. hantaran pihak lelaki 23 dibalas 25 bagi pihak Cik Ain.. ramai tetamu yang datang menghulurkan hantaran bersama jadi terima kasih lah buat yang sudi memberi..

Cik Ain nak ucapkan terima kasih buat mereka yang terlibat semasa majlis pertunangan Cik Ain secara lansung atau secara tidak lansung terutama kepada ahli keluarga belah abah dan mama, rakan-rakan, angota Jabatan Pertahanan Awan (sediakan khemah) dan semua tetamu yang hadir..

Insyallah Majlis perkahwinan akan menyusul kemudian...
doakan yang terbaik untuk kami..


~SEKIAN~

Cik Ain mohon maaf kerana terlewat untuk mengupdate belog nie sebab cik ain sibuk selepas majlis bertunang, rezeki mencurah-curah..panggilan interview dan Cik Ain dah pun berkerja.. oleh itu masa untuk membelong pun dah tak ada...heheh tapi masa untuk En tunang masih ada..hehe.. nie nak update kisah yang terkini pun dah jadi lapuk..bila nak bersua lagi pun Cik Ain tak pasti la ye...hehehe



Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers