Blogger Templates

Isnin, 6 Ogos 2012

Love Story Bersambung Disini.......


 Masih ingat coretan tentang Bila Aku Jatuh Cinta???tu belum habis..nie sambungan dia..hehehe..hari tu saje je kasi tak habis..hehehe..sebenarnya malas taip panjang-panjang...

Masa keluar pasar malam kami ke tesco juga untuk cari kasut..biasa la bila dah berkerjaya nie kasut pun rasanye nak tukar tiap hari..hehehe..so kami berjalan la ke kedai kedai yang ada dekat tesco taiping tu..hehehe..hati tertarik pada satu kedai kasut..pilih punya pilih jumpa yang berkenan..aku sepasang dia sepasang..eh jap..kasut kami hampir sama kot..hehehe sweet gitu..sehati sejiwa dah..hahaha berangan lebih ar pempuan nie..masa nak bayar tu ada la amoi jaga kaunter nie cakap..”kak kalau nak buat kasut hantaran baik amek yang bertumit cantik sikit..aku hanya senyum dan pandang dia bukan amoi tu ye..hehehe..ala aku nak guna p kerja je pun jawab dalam hati je la..malas layan..hehehe

Hati nie kalau dah berbunga mesti rasa nak dekat selalu..cakap tak nak balik..tapi balik jugak.. tiket tak de pun sanggup tunggu pagi esok janji balik..hehehe..mana tak nyer dia nak amek dekat stesen keretapi..punya nak buat kejutan kat abah n mama…hahaha alas an je tu..haha..ala mama dah tahu aku nak balik..sebelum tu g shoping baju raya..ye la nak buat sendiri kena cari awal..dia temankan aku..pilih punya pilih jumpa la yang aku bekenan..mula-mula nak buat sendiri konon..ceh macam rajin..balik umah dah berubah fikiran..nak buat baju kurung moden pulak..hehehe..nak p tempah semua orang tak mau dah…mengadu la dekat dia…hehehe..naseb la kakak dia baik hati untuk amek  lagi..jadi baju aku kakak dia buat…macam ne la nanti nak bertandang ke rumah dia kan..malu ar pulak..tapi dah janji dengan dia.. sesi berkenalan gitu..hehehe..

 teman pengubat rindu.....

Dah dua minggu rasanya tak jumpa..argh rindu ar pulak..tu la sapa suh melekat sangatkan??kan dah rindu..hehehe…tak puas mesej dan call..rasa nak jumpa depan mata…hehehe… semoga di panjangkan jodoh dan pertemuan ini..tunggu kepulangan sayang awak nie ye..hehehe..

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers