Blogger Templates

Isnin, 19 September 2011

kesibukan sedang melanda

Perjalanan hidup yang terlalu sibuk dengan aktiviti..mana tak nyer dah start semester baru..semester 5, bukan sesuatu yang baru tapi semester yang mematangkan diri ini.. bermula dari melangkah kaki meninggalkan Bandar Taiping sampailah ke hari ini, terlalu banyak pekara yang harus aku tumpukan, tempat tinggal..pelajaran..dan time nie jugak lah masalah peribadi melanda..redha dengan ketentuan..aku tahu aku harus tabah dalam menghadapi segala dugaan.. semoga ALLAH memberi keberkatan..
kengkawan banyak membantu dalam menyelesaikan segala kekusutan yang ada..mereka yang berada di samping aku sekarang..keluarga hanya mampu memberi kekuatan dalam menempuh dugaan ini..kekasih, aku mendoakan yang terbaik untuk kita..namun ketahuilah aku sangat memerlukan diri mu kala ini.. biar pun mesej yang kau hantar sekadar "OK" dah cukup berbunga-bunga hidupku..
semester ini aku wajib utamakan peajaran..aku mahukan yang terbaik dari semester lepas..ini untuk kebaikan aku juga..tapi pada awal semester nie dah macam-macam rancangan aku susun..semua untuk enjoy..hahaha...bercuti ke oversea yang aku tunggu-tunggu..doakan keselamatan aku...
kalau korang tengok aku kurus lagi lepas nie mengerti lah bahawa yang aku banyak berjalan.. demi menimba ilmu yang aku cari selama ini aku redha..
akhir kalam, apa-apa perkembangan akan meyusul selepas ini...

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers