Blogger Templates

Rabu, 27 Julai 2011

Rindu Saat Itu

Hari berlalu tak dapat nak diputarkan kembali, bosan sesangat. Tiada yang dapat menghiburkan hati ini..tiada lagi tawa gembira di wajah. Aku sendiri tak pasti kenapa aku berubah sedemikian. Aku terlalu rindukan masa dahulu, masa bersamanya yang membuat aku bahagia. Tiap saat ada saja tawa di ukir. Tapi kini hanya kenangan, kenangan yang tak dapat diulang kembali. ANDAI DAPAT KU UNDUR PUTARAN MASA itu hanya lagu AXL’s sahaja dan SEJARAH MUNGKIN BERULANG bak kata new boyz pula tak mungkin jadi kenyataan bagi aku. Patah tumbuh hilang berganti dalam lagu GERHANA CINTA LUKA nyanyian iklim bagi aku yang ganti tak sama yang hilang. Kenapa aku masih pegang pada prinsip aku??sebab tu mungkin aku tak dapat terima sesapa sebagai pengganti. Aku akui yang aku memang dah ada penganti tapi tak sama..dan hati aku bukan untuk dia. Maafkan diri ini kerana tidak berlaku jujur dalam perhubungan. Kerana aku tak mahu orang lain kecewa seperti aku kecewa. AKU SAKIT kata wali band, terlalu sakit bila dikecewakan. Biarlah, hanya tinggal sejarah je lagi...

Argh dah penat cerita tentang hati... yang pasti aku dah bosan dan ketandusan idea. Akibat hati yang terlalu kecewa..begitu penting peranan hati dalam diri ini..kerana hati akal fikiran juga terjangkit dengan penyakit hati nie...huhu hebat! Erm satu benda je nak cakap kat sini aku rindu..yup rindu pada kenangan lalu bersama teman-teman..dah lama kot cuti..hahahaha..terlalu boring la yang aku merapik bukan-bukan nie..hahaha...

jom tengok aku rindu saat bersama.....


kengkawan masa kat sekolah teknik..
lepak dengan kengkawan masa kelas sains dulu..huhuhu bila ag nak lepak cam nie yer???

lepak sesama kengkawan form 6...rindu korang semua...

family yang selalu wak aku kuar..hehehe rindu la kat diorang..nak kuar sesama ag...hehehe

masa birthday aku..nie la geng lepak kat u..rindu diorang la..nak lepak sesama..

lepak kat one utama..


0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers