Blogger Templates

Ahad, 23 Oktober 2011

Ekspedisi Lata Payong

Assalamualaikum...dah bersawang dah blog aku nie...nasib la angkot-angkot baru melawat..hehehe..tapi aku dah sapu la sawang tu..biaq comey cikit blog aku..walau tak secomey orang yang melihat tapi aku rasa cukup untuk buat korang rasa selesa...satu ag aku nak bagi korang rasa nak melawat tempat yang aku dah melawat nie..hehehe. kalau duk tempat orang kena la melawat sana sini..nani dah balik kampung buleh cerita kat kedai kopi..hehehe baget aku lepak kadai kopi..saje celoteh panjang..hiburkan hati yang terluka nie...apa apa pun aku nak cerita tentang lawatan aku ke Lata Payong dengan Tasik Kenyir...best sesangat...enjoy gak la... jom la tengik gambar-gambar aku...

Team ekspedisi sempat posing atas jambatan..













nyum..nyum..nyum...

Tasik kenyir, pot kedua kami..sampai sana ujan punya la lebat...tapi tungu gak kejap hujan pun berhenti..menyambut kedatangan Cik Ain la tu..hahaha..tu yang boleh photoshoot tu...ratu camera...sampai penuh memory..tapi tak sempat habiskan memory telefon pulak..telefon dah off..betery la pulak wat hal...hurm..sabar je la...dugaan....


renungan masa depan ker???






tunjuk apa tu???


macam semut dah aku tengok..






wajah terbaru cik ain Cinta Nurfirdausy..rambut pendek.

pesan penaja: percutian yang meninggalkan seribu erti..hahaha hanya yang terlibat sahaja yang merasai suka duka...unforgetable experiance....

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers