Blogger Templates

Isnin, 23 Januari 2012

Menyepi Sesepi Hidup aku.....

Assalaikum semua....
Ain sekarang berada di kampung..so faham-faham la ye..line internet lembap, kura-kura jalan laju ag..hehehe.so nak update blog pun teramat sukar...so di kesempatan nie maafkan ain kalau berdiam diri..hehe..sebenarnya banyak ain nak kongsi dengan korang tapi diam dulu la..hehehe..
kengkawan sibuk dah bertanya.."bila aku nak akhiri zaman bujang?"..aku hanya mampu tersenyum...sempat ker??dah ada calon ker??ewrm..pelbagai soalan muncul dalam fikiran..bukan aku taknak tapi..argh..banyak ag belum aku sedia...terutama siapakah dia pilihan aku..aku masih mencari...hati tak tetap..payah erk jadi orang macam aku...dah penat-penat pikir..korang tahu apa jawapan aku???
"ARRGH MALAS, TUMPU BELAJAR AR..SENANG TAK PAYAH PIKIR APA..."
senangkan???kalau belajar nie tak de la serunsing nak pilih pasangan hidup..hehehe..so insayallah kalau ada rezeki aku aku akan sambung belajar ag..so jangan la korang sibuk-sibuk tanya aku dah..hehehe
kalau ada rezeki tak kemana...

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers