Blogger Templates

Jumaat, 3 Februari 2012

Aku Bila Lagi

Assalamualikum semua...
lama tak bersua kat sini...
tetiba rindu pada laman cinta nurfirdausy nie.. bukan sibuk sangat pun tapi malas..huhuhu..banyak benda ag nak buat..melayan adik-adik..melayan pokok bunga..mana ada masa nak melayan laman nie..hehehe..sebenarnya aku duk kampung..line broadband slow sangat..hehehehee...
sekarang aku berada dekat umah sepupu kat damansara..bercuti sambil jalan-jalan..besa la aku kan kaki jalan..tapi jalan ada makna tau..bukan sesuka merayap tau..hehehe..

aku bila lagi????
soalan yang sering bermain di fikiran....
sebab...


kat sini aku sisipkan beberapa gambar yang dah lama aku nak upload tapi tak leh nak upload..



nie gambar kawan masa tingkatan 6 aku bertunang..azierah..tahniah..dah selamat jadi tunang orang pun..semoaga kekal abadi untuk selamanya...aku sempat jumpa kawan lama ag..kawan masa teknik dulu..yanz..aku p dengan faisz..yang best balik lam hujan..dah tu aku demam...huhu..sampai kendurti umah faisz pun aku tak p..tak larat bangun...




majlis pertunangan miya melissa..teman sekolah rendah..still sampai la kami rapat..kalau cuti selalu lepak sesama..antara kami berempat masa sekolah rendah..dua orang dah betunang..tinggal aku dengan aziah je ag yang tak betunang..kalau nak tunggu aku lambat ag ar kot..belajar tak habis ag..huhuh tu alasan aku..sebenarnya calon tu yang bagi aku malsalah..aku nie tak de perasaan pun nak kat diaorang..boleh ke macam tu??hehehe apa-apa pun aku doakan kengkawan aku bahagia..hehehe..

peneman aku pergi umah kengkawan..bukan apa aku tak rapa sihat..dan yang paling penting sebagai juru camera..


sebelum pergi sempat posing bersama si kecik.. alala..pandainya posing...cam tu la kalau aku sibuk nak bergambar..dia pun nak..hehehe


siapkan sesuatu untuk kengkawan yang bertunang..sebagai buah tangan dari aku...sebelum tu sempat posing..hehehe...








perkelahan di burmise taiping..rancang sikit punya baik...dah tiba hari..hujan la pulak..tak sempat mandi pun..baru sampai dah hujan so kami lepak ar bawah jambatan sebab pondok dah penuh dengan orang..jambatan pun tak selamat sebab air turun celah lorong-lorong papan..owh-owh...kenangan terindah la buat kami..heehehee..makan bihun dalam hujan...posing pun dalam hujan... first time aku tengok kepala air..terlalu deras dan air yang turun keroh ya amat...huhuhu..teringat masa berkelah di lata payong..cam tu jugak ker ye..hehehe


kenduru kawan masa sekolah teknik aku kawen.. ramai jumpa kengkawan teknik tapi kelas lain la..hehehenie gambar dengan kengkawan sekolah mudzafar je..kami pergi sekali..hehehe..

akhir kata, aku sekarang nie jarang nak update apa-apa sebab henset aku problem ag..erm macam-macam..bukan leh ada duit sikit..huhuhu..dugaan untuk aku mengurus kewangan..
macam nie sapai bila pun tak leh kawen..huhuhu..duit tak pernah cukup...hehehehe...

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers