Blogger Templates

Isnin, 28 Mac 2011

teringat sejenak pada dia...

Hari nie aku just ada kelas pagi je..
so ingat nak rehat tapi syok sngat duk chat dgn kengkawan..
huhuhu..namun tertdo kejap...cz kul 3 aku ada perjumpaan lak..
tu pun aku turun lewat..hahaha..
blik dari tu aku blajar la mengedit gambar..
hahaha nie gambar pertama aku edit...



okey tak??hahaha biasa la first time wat..
duk tengah edit,tetbe kaki aku tersepak baldi...
aduh telekong tak basuh ag..
apa ag capai baldi terus amek sabun g basuh...
sambil duk basuh tu berangan ar jap..
tapi sayu ar bila aku teringat telekong aku nie...
sayang kot telekong tu aku beli dengan duit yg org kasi kat aku..
dah lama dah pun...setahun lebih dah..
time tu dia still jadi pakwe aku..
tiap kali jumpe je, comfrm ar dapat wet..
tak la bnyak sangat cz dia bukan nya org kaya..
paling bnyak aku terima duit raya 50 inggit...
tapi time tu aku beli baju n novel..
tapi nie kali terakhir aku jumpe dia..
dia hulur 30 ingit..masa tu kami p pekan rabu dekat umah aku same2..
aku wk mak aku, dia sorang...tapi dia tak ikot aku g beli barang..dia just nak jumpa aku sebelum aku balik terengganu..
dia sibuk kat kedai tu tak leh jumpe lame2..
tak pe ar..aku memang niat nak beli telekong cz telekong aku yg lama dah singkat n jarang...
aku kata kat mak aku dia bg duit, mak aku kata beli benda yang baik2 boleh beri pahala pada diri kita dan dia..
aku pun beli telekong la..cz mak aku kata bila aku guna je telekong nie secara automotik dia pun dapat ganjaran...



aku tak dapat upload gambat aku pakai telekong tu cz hardisk aku masih kat member aku..
herm...aku pun basuh dengan cermat kerana aku sayang telekong nie..
selagi aku boleh guna n mampu tutup aurat aku semasa berhadapan dengan Allah..
insyallah aku akan guna...tapi aku rindu pada dia la pulak bila aku teringat tentang nie..
macam mana la dia sekarang nie..herm aku dah tak berhubung selepas kami putus..
dia ada cari aku semula tapi aku takot untuk jawap panggilan dia..
dah sebulan pastu aku cuba kuatkan semangat call dia namun dia dah tukar nombor..
so aku harap dia dah dapat terima atas apa yang dia dah buat or dah jumpe pangganti aku..apa2 pun aku akan sentiasa mendoakan kebahgian dia...



telekong tu rasanya akan berganti bila aku kawen la kot..
nak minta suami belikan pulak la..huhuhuhu...
bolehkan bang??

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers