Blogger Templates

Jumaat, 23 Disember 2011

Presentation oh Presentation....

Assalamualaikum...
sejak kebelakangan nie memang aku sibuk.. sebab banyak sangat presentatioan kena wat dan satu ag dah memang akhir semester sibuk dengan agsment..tak leh lari dah..tambahan pulak aku nie jenis suka wat keja sikit-sikit lama-lama siap la..nak tau bila siap??sah-sah la esok nak hantar hari nie baru siap..magik nyer student..hahahaha...ala korang pun mesti cam aku kan??

mata saya menyerlah tak???

kesihatan aku usah la korang tanya kalau akhir nie duk sakit kepala..semua nak kena hantar dalam masa satu minggu..pergh..tertekan kot...aku bukan leh tertekan..darah turun..sakit kepala pun menjadi la..tambah pula aku hilang banyak darah tempoh hari..aduh..korang nak tau gara-gara apa..teng..teng..teng..:


nie dia..coklat..aku dah lama tak makan coklat..tah macam ne aku leh sangkot nak beli hari tu pun aku tak tau..teringin kot..aku bedal je la...bukan satu tapi dua..hahahaha...


ala bukan pasal coklat la aku nak cerita.. aku nak cerita pasal presentation kerja kumpulan..aku rasa semester nie ar paling banyak aku kena bentang..so sedikit sebanyak memberi keyakinan dalam diri aku..best..hilang segala gugup aku..hehe.. kalau nak bentang nie mest ar kena buat persiapan..buat slide..buat report..buat note untuk bentang..aku pun heran note yg aku buat panjang bejela..tapi bile time aku bentang aku tak baca pun note tu..hahaha bantai cakap spontan je.. satu ag yang aku perasan aku tak leh cakap lama-lama aku semput..hehe penat kot..



presentation kelas bahasa budaya dan ekonomi...
cara pembentangan: forum bahasa
terima kasih buat semua ahli kumpulan 7..





presentation menteri-menteri pengubal dasar..hehehe..
kumpulan perancangan dan pembangunan ekonomi..
terima kasih sesangat untuk semua..
dayah, munyati, kasma, yus, kak asma, yo, pesal, epoi dan aizam....


ada banyak ag tapi takde berkesempatan nak amek gambar..hehehe...yang nie je yang rasa menarik untuk diambil buat kenangan..hehehe...apa-apa pun thanks untuk semua ahli kumpulan kerana memberi komitmen yang tinggi dan memberi kerjasama yang ain perlukan..korang the best...hehehe..

semangat nak balik kampung..
update terbaru selepas balik kampung dan pengakhir untuk tahun 2011...

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers