Blogger Templates

Rabu, 14 Disember 2011

Saya Sayang Awak Sorang Je...

Satu Jawapan, Beribu Harapan

perubahan pada diri ini..
membenci tidak sekali..
kemana hilang perasaan itu??
namun apa yang dapat aku simpulkan...
dia bukan milikku.....
kerana Allah telah jauhkan hatiku untuk dia.....
namun kenapa Allah kembalikan aku pada dia??
yang pernah menjadi penyeri hidupku kala dulu???
kalau aku ditentukan dengan dia..
satukan kami..lembutkan hati kami untuk menerima ketentuan..
tak saggup lagi berjauhan.. menyimpan rindu yang bertaut dihati..
aku rela bandar tasik selatan jadi penghubung...
antara cinta utara dan cinta selatan...
aku tersiksa sekian lama terpisah..
mungkin ini dugaan untuk kami..
dalam menempuh alam percintaan..
namun aku sesal atas sikap ku...
mempersia cinta mu..
namun izinkan kita kembali bersatu
menempuh segala suka duka kala dulu..
ya ALLAH, permudahkan urusan kami...
kerana kami saling memerlukan antara satu sama lain..
beri kami kebahagiaan serta petunjuk ke jalan yang kau redhai..

hanya kau yang aku cinta, itu janjiku!!!!!!!
akan aku abadikan kau disini
CINTA
NURFIRDAUSY
AIN AININIA


0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers