Blogger Templates

Rabu, 7 Disember 2011

Kecewa Sesangat

Dugaan hidup mengajar aku untuk tabah menghadapinya..
setiap apa yang berlaku ada hikmahnya..yup aku yakin..aku terlepas yang tu aku dapat yang nie.. aku kecewa dengan yang ini namun aku gembira dengan yang itu..

sibuk study...hehehe..

tu la kalau orang tengok aku macam takde masalah..tapi tipulah..kerja aku betimbun, dengan masalah lagi aku jadi sawan tau..tapi sebagai seorang yang periang aku sentiasa gembira..namun ada masa aku fikir masalah...kini tiada lagi air mata..cuma serius aku rindu nak balik kampung..rindu kampung sesangat akan TETAPI...herm ada halangan lagi..aku malas pikir dan nak tumpu pada kerja aku dulu..tapi tak tahu nak bagi tau cam ne kat abah..takot abah terasa dengan aku sebab aku bagi harapan yang tinggi yang aku nak balik....hurm...mintak tolong mama kot..tapi nanti abah call tanya sendiri...


sekarang nie aku sibuk sesangat wat asgemnt.. betimbun..hahaha memang suka wat keja last minit..nak wat macam ne??dah tu hobi aku..hahaha mula semester je semangat tah hape..hape..dah dekat tarikh nak hantar baru terbeliak bijik mata nak siapkan jugak..hahahaha dah la aku malas nak update pepanjang..takde benda menarik nak kongsi...chowwwwwwwwwwww.......
p/s: bukan buat asgment ye..tido...huhuhuhu

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers