Blogger Templates

Selasa, 29 November 2011

Berseorangan Membawa Diri

Sejak akhir-akhir nie terlalu banyak masalah yang melanda diri ini, lepas satu-satu dugaan datang melanda..kekuatan dalaman sangat diperlukan. namun aku tempuh dengan penuh kesabaran sampai aku rasa lega sekarang nie..aku kambali ceria..Alhamdulilah, bersyukur ke hadrat illahi..

Membawa diri ke pantai agar aku mendapat ketenangan....

renungan yang bermakna..

Teman yang banyak membantu menceriakan hari-hariku...

Damai dan menenangkan jiwa...

Perjalanan yang jauh di tempat orang seorang diri sangat merunsingkan kepala dan serius aku takot..mana pernah jalan sorang-sorang di tempat yang aku tak biasa..kali nie ke Pasir Mas sorang diri..happy sangat dapat jumpa family yang boleh katakan setahun sekali nak jumpa..hehehe.. yang buat aku happy jumpa sepupu yang comey-comey..rindu Batrisya dengan Arissa..
mana ag comey??

Tiga beradik satu kereta..suka sangat..

muka bahagia..

Selamat pergi dan balik..bersyukur sesangat tiada masalah sepanjang perjalanan. walaupun letih tapi aku kesian kepada dua sahabat aku nie..berguling-guling bila dapat tahu aku makan KFC..so dengan rasa simpati aku tapaw juga untuk diorang..betapa aku sayang korang..hahahaha..

tengok la betapa banyak nyer..yang makan betiga je..hehehe

akhir kalam, setiap perjalanan hidup memberi aku pengajaran yang begitu bermakna.. kehidupan bak pantai di tempuh ombak..kehidupan yang panjang seperti perjalanan yang tidak pernah aku tempuh..pekara ini memberi semangat yang besar dalam hidup untuk menempuh segala dugaan..

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers