Blogger Templates

Khamis, 24 November 2011

Harga Setitis Air Mata

Assalamualaikum...
kali ini ain muatkan ruangan dengan air mata. maaf la sebab ain rasa harga air mata tu biar murah janji harga hati yang mahal..jenis ain kalau dah titiskan air mata mesti reda segala kekusutan..tapi kejap je la..mau bengkak mata kalau nak hilang semua..hahaha..

Semingu dua nie aku asik berendam air mata, aku rasa tak tertanggung segala yang belaku.. bukan aku mengaku kalah tapi tah la banyak pekara yang membuat aku makan hati. Pelbagai pekara yang aku fikir, dari masalah peribadi sampai la ke masalah yang aku rasa sebasar alam.. pasal peribadi macam biasa la ada je masalah yang berlaku.aku ingat hidup single nie bahagiakan aku tapi serius aku cakap aku sunyi.. kekadang takde tempat aku nak luah perasaan..bercerita..tempat mengadu segala hal yang berlaku.. kalau nak cari ganti tu aku rasa masa tak sesuai lagi kerana ku nak tumpu belajar..setakat nie dah banyak kali cinta aku berakhir dengan air mata..so aku perlukan masa untuk aku kembalikan semangat yang ada.. dan aku yakin jalan yang aku pilih akan membahagiakan aku kelak..doakan aku..

Masalah dengan kengkawan takde sangat..biasa aku sentiasa bahagia bersama mereka.. dengan cara nie je aku dapat happykan diri dan lupa segala kekusutan yang melanda. Syukur sangat-sangat dapat kengkawan yang memahami..kadang kadang air mata mengalir gak..terlalu banyak gelak..hahaha.. bila tengok macam aku takde rasa apa je..tapi dalam hati bukan ribut siap dengan petir ag..hehehe thanks my beloved friends..

Yang buat aku serabut tahap apatah aku tak tahu nak cakap ye lah tugasan yang berlungguk bak gunung semanggol..tak la tinggi tapi kalau nak panjat..adoiyai, lelah..macam tu gak la tugasan aku..bukan banyak pun tapi dengan keadaan aku yang tak mengizinkan nie aku rasa berat sangat untuk aku selesaikan tugasan tu. Insyaallah dalam masa terdekat akan siap jugak..bak kata sikit-sikit akhir berhasil..hehehe..senyum tawar je la mampu aku berikan..
Selalunya aku la orang yang paling pantang ada cuti, mesti nak balik kampong..tapi kali nie aku rasa berat sangat untuk aku melangkah balik kampong. Bukan apa bila aku balik kampong beban aku makin bertambah..aku anak sulung..so pelbagai tanggungkawab terpaksa aku pikul..aku yakin aku mampu melaksanakan tanggungjawab tu sebab tu tuhan tetapkan aku sebagai anak sulung. Tapi tu la air mata nie mudah sangat nak jatuh bila melihat wajah kesayangan..aku tak tahu la tang mana silapnye sampai aku harus menitikkan air mata..betapa murahya air mata aku untuk orang-orang yang aku sayang. Rindu adik adik tapi aku rasa nie bukan masa untuk aku balik kampong. Akan membuat aku serabut je lagi kalau time nie aku balik kampong..so aku nak tenangkan diri dari semua masalah agar air mata nie berhenti mengalir..

Kembalikan dia dalam hidup aku..bukan pintu hati dia untuk terima aku..aku perlukan dia sekarang..kalau dia bukan milik aku biarkan dia lenyap..jangan datang walaupun dalam mimpi..bukan aku tak rela tapi itu menyakitkan aku.. kaya kanhati murahkan air mata menahan rasa sakit…ketabahan sangat diperlukan…

P/S: takde gambar sebab takde mood nak buh gambar..hehehe..

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers