Blogger Templates

Rabu, 13 April 2011

Hajat Ini Tercapai Jua

Minggu akhir kuliah memang sibuk nak hantar tugasan. Mana sempat nak luangkan masa untuk menaip sepatah dua kata..tipu la..menatap facebook boleh plak..huhuhu.. sekarang semua dah selesai dan lepas nie nak tumpu pada final pulak..eleh ye la tu kan? Dalam masa yang sama sempat ag buat benda-benda yang tak berfaedah..huhuhu apa la kau nie Ain.. antara benda yang aku buat ialah mengedit gambar( tgok la gambar aku edit..cantaik tak??). sebenarnya banyak ag benda aku nak buat..tapi aku serabut dok pikir sama ada nak amek PITA atau tak..alahai..klu ambil nak wat tentang apa..yang pasti aku berminat nak buat PITA. Ala bukan pita ukur tu..Projek Ilmiah Tahun Akhir la..apa yang pasti selesai minggu nie..huhuhu..doakan aku erk..

(gambar yang aku edit)

Sepanjang aku tak menaip nie tak de yang menarik pun..Cuma petang tadi je..hajat aku nak panjat pokok magga tepi jambatan kat belakang fpe tercapai..hahaha gila ganas nye pempuan..hikhik tapi aku suka..puas hati la aku petang tadi..klu tak sebelum nie duk tengok orang panjat je..pernah jugak masa sem lepas aku ikot keluarga membe aku g panjat duku dengan rambutan..best sangat –sangat tak sabar rasanya nak tungu musim buah..hehehe..boleh panjat pokok lagi..hahaboleh lah sambut cabaran Adrina hari tu..nak tengok sapa ag terror panjat pokok antara aku dengan Miya..wawawa..compem aku la..huhuhu bangganye..klu Miya tahu nie mest kutuk sakan..hehehe


(bukti aku boleh panjat pokok)

Selain daripada tu aku sibuk duk nak kemas barang. Tak sabar nak balik kampung...hehe jgn tanya pasal tiket dah beli ke belum..kali nie aku balik family aku mai amek..kengkawan jangan jeles erk..huhuhu..habis tahun je memang family aku datang amik cz aku sayang nak tinggal barang aku.. lagipun barang aku bukan banyak sangat muat la satu bonet kereta Pesona bapak aku tu.. aku tak suka sangat banyak-banyak barang..rimas dan malas nak simpan..serabut kot aku tengok kalau banyak-banyak..baju yang aku bawak duduk sini boleh kira lah berapa helai..hikhik..

Ok la nak kemas nota-nota aku plak esok dah nak start stady untuk final exam..huhuhu..
pesanan penaja: mcm betol2 je nak stady..huhuhu

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers