Blogger Templates

Jumaat, 1 April 2011

Saat Terindah Bersama Mereka...

Kenangan lalu tak habis kami bualkan lagi...sampai bila agaknya ye.. aku dah nak gila duk gelak depan latop ja nie..guling2 atas katil...yang jadi mangsa bantal2 strawberry aku la... weh sampai kuaq ayaq mata kot... kalau la latop nie boleh bercakap agak2 nya la kan dia pun tumpang gelak gak kan...hehe gilak kau ain..terlalu tinggi khayalan.. lepas penat bergelak kutawa depan fecbuk...aku pun round ar folder yang ada dalam external hardisk aku.. semak harus ditebas...aku pun amek la cangkol dengan kapal korek untuk membersihkan semak yang ada..hahaha last guna tikus je..huhuhuhu..ketuk2 kepala tikus tu cerah ar folder hardisk aku...hahahaha ganas siot....
Sampai ar kat folder picture..aku just cut n paste picture yang aku aku dah tetapkan folder dia..sampai la kat folder Aizi Aziah..folder adik aku yg ke 4...aku dah khaskan folder untuk adik2 aku..gambar diorang je la..tak serabut sangat kepala otak aku nak tengok..ramai adik.. ada la tulis anugerah sksg..terkezut sebentar...wahwahwah...korang nak tau aku jumpa apa..hahahaha wajah2 kesayangan kami masa sekolah dulu...hahahaha terutama cikgu jismi.....



Korang ingat tak lagi cikgu nie weh..cubitan dia weh nangis weh...kalau tak siap karangan ka silap eja ker...adoiyai tahan la bahu untuk kena cubit..paling aku tak leh lupa la weh..Aziah siap wat karangan tentang cikgu nie..ha, sebenarnya masa tu Aziah tak buat pun karangan yang dia suruh buat cz duk menyambang dengan kita2 ar..alih dia kena pangil suh baca karangan dia kat depan apa lagi merapu ar dia wat ayat, lintang pukang..ayat paling aku tak leh lupa ar weh..”cikgu jismat pun memukul anaknya amirul”...karangan sal apa aku tak ingat tapi ayat nie aku ingat.. nie ayat last yg dia buat..dgn muka slamber dia sengeh kat cikgu jismi.. sampai sekarang nie aku tak tahu kenapa diorang pangil cikgu nie cikgu jismat...kerana dia smart kot.. ye la p kelas petang pun tetap menyemat..



Nie cikgu Osman..mengajar kami kemahiran hidup..masa darjah 6 dia ajar lukisan...tak banyak sangat kenangan lucu dengan cikgu..paling suka la masa wat kerja kemahiran hidup..potong papan..gosok guna kertas pasir..cikgu nie tegas dalam kelembutan..hehe dia jarang marah..kalau marah macam tak marah je..hehehehe..tu kami suka cikgu Osman..



Nie cikgu Yati mengajar kami muzik..suka sangat cz cikgu nie sporting..hehehe tapi sekali dia bertempek aduh..tutup telinga kami semua...selalu sibuk uruskan pusat sumber..mana taknya kejap je selerak balik pusat sumber nie...hehehe besa la bebudak suka berkunjung pusat sumber..hehehe... ingat lagi kami selalu pinjam buku bersiri penyiasatan, konon2 nak jadi penyiasat la.. sekarang nie kalau la ada buku2 macam tu lagi aku sanggup baca..



Nie cikgu saidi...terbaik ar mengajar kami bahasa ingeris..haram sampai la tergeliat lidah nak cakap English..lalala...paling aku ingat la cikgu saidi suka wat kelas tambahan, n aku dengan sue pernah ponteng kelas dia ..hahaha merayau p umah liya dengan azie..sedangkan diorang nie p kelas dah..hahaha nak masuk takot kena marah apa lagi lepak luar la dengan sue. Garang sangat cikgu saidi nie tu yang takot..hehehe..kenangan terindah waktu sambut birthday Aziah..cikgu saidi rasmi..lalalala...best kan time tu...
Aku tak de koleksi gambar2 cikgu yang pernak mengajar kami..yang nie pun aku terjumpa dalam folder adik aku..huhuhu..banyak ag cikgu yang best mengajar kami time tu antaranya cikgu Yati sains, ustazah mimi dengan cikgu azlan...nie yang aku ingat la..kalau ada lagi aku minta maaf cz lupa nyatakan..hehehe aku nie semakin hari semakin lupa...tah la sampai bila nak macam nie pun tak tahu.. yang aku ingat cikgu Yati sains pangil Aziah nora kalau..sebab dia suka sebut kalau2 time cikgu suruh hanta kerja..antaranya kalau tak siap, kalau tertinggal..banyak ag la kalau dia...hehehe..
pesanan penaja: maaf ye kalau pamerkan gambar cikgu2 kat sini..sebagai kenangan kami2 aje...jasa baik guru kami semua tak pernah kami lupa hingga hujung nyawa..berkat doa dan ilmu yang cikgu ajar kami berjaya mengharungi segala onak duri kehidupan ini...sayang cikgu...terima kasih atas ilmu yang telah cikgu curahkan..halalkan dunia akhirat....

0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers