Blogger Templates

Khamis, 19 Mei 2011

kesunyian semakin terasa

perjalanan hidup yang boleh aku katakan hambar..kosong!
sebenarnya aku bosan duduk rumah..tak tahu nak wat apa..membuatkan mood aku turut terjejas..aku tak ska orang ganggu aku.heran, aku sendiri heran dengan diri aku. tak tahu la apanak jadi. yang aku tahu bangun tido,siapkan sarapan pagi untuk sendiri sebab aku nie jenis kena makan pagi kalau tak tak sampai tengah hari dah out of servis..mana tak nyer terbaring la...hahaha..pas tu jadi tukang masak..erm paling aku rasa serabut kepala time nie la...kehulu ke hilir mencari barang-barang nak masak..mana tak nyer bahan-bahan keliling rumah je..dah tu amek adik aku balik sekolah..argh panas tu...yang itu membuatkan kepala aku terasa macam nak pecah..erm dah petang baru la aku rasa boring teramat sangat..tengok enset banyak plak miszcall..ye la tu miszcall..orang call tapi hg tu yg wat tak tahu kat enset dari hg bangun tido sampai selesai kerja hg..msj usah di kenang la..sampai maksu ak bising suh lempaq anset aku dalam sungai depan umah aku..kuang ajaq tol la..sesenang diasuh ak wat macam tu.. cam dia yang beli enset kat aku..huhuhu dia marah la kat aku sebab berpuluh kali dia telepon aku tak jawab..hahahaha..
terdampar aku dipantai yang sunyi...
sering aku merintih berseorangan tentang nasib diri ini..tiada penyudah dalam mencari erti cinta yang setia..kenapa bila aku mencintai seseorang dia akan pergi dari hidup aku???bila aku balik umah aku mesti teringat semua yang pernah hadir dalam hidup aku..mana tak nya rumah aku salah satu tempat yang mereka pernah datang..herm..cadang nak pergi bercuti..nak tenangkan diri dan nak lupakan semua pekara yang pernah buat aku runsing..tapi kesihatan tak mengizinkan..makin hari makin terk sakit kepala aku nie..herm..satu hal lagi aku asik pikir tentang 25/05/11...macam mana aku nak temph hari tu..cemas risau semua ada...
dimana harus aku mulakan...
tugasan ak sebagai seorang penyelidik belom bermula..bila ak nak mulakan nie..wargh..serabut bertambah serabut..maklumat aku dah cari cuma cam ne aku nak mulakan je..nak taip pengenalan pn aku dah blur..wargh..apa nak jadi nie wei...benda kena summit 30 ari blan 7 nie..huargh..rasa nak nangis atas pokok jambu je..erm aku rasa nak selesaikan urusan hospital dulu baru aku nak tumpu pada kerja aku..mintak-minta semua selesai dengan secepat mungkin..nak dokter yang cumil cam ari tu..huhhhu...



0 ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers